عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمال وقوع سیل و صاعقه در ۷ استان کشور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| پیکر هشتمین جانباخته سیل در خراسان رضوی پیدا شد فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام محور‌های مسدود در خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنترل کامل انتظامی و امنیتی در منطقه سیل زده سیدی مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۳ برابری بارش‌های مشهد نسبت به سال گذشته| آب سد‌های مشهد ۶ درصد افزایش یافت (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه
سرخط خبرها
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

مدیران باید در برابر هر فعل یا ترک فعل خود پاسخگو باشند

  • کد خبر: ۱۳۰۷۹
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مدیران باید در برابر هر فعل یا ترک فعل خود پاسخگو باشند
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم استمرار مبارزه قاطعانه و همه جانبه با مفاسد تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامعلی صادقی در جلسه شورای قضایی استان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد، بر لزوم استمرار مبارزه قاطعانه و همه جانبه با مفاسد تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به حرکت جدیدی که در دستگاه قضایی در زمینه مبارزه با مفاسد به معنی عام به ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شده، افزود: نگاه انقلابی آیت الله رئیسی که به بدنه دستگاه قضایی نیز به طور محسوسی سرایت کرده موجب ایجاد تحرک جدیدی برای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم شریف و بزرگوار شده است.

وی با اشاره به سیاست‌های اصولی دستگاه قضایی گفت: یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های قوه قضاییه به ویژه در دوره تحول؛ مبارزه قاطعانه و شجاعانه با مفاسد اقتصادی است و می‌توان گفت اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از جمله در خراسان رضوی صورت پذیرفته است.

صادقی خاطر نشان کرد: امروز چشم امید همه به مجموعه قضایی است و بر همین اساس توقعات مردم از دستگاه قضایی بسیار بالا رفته، ما نیز موظفیم با تمام توان و با کار مضاعف و تلاش جهادی در زمینه خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم شریف و بزرگوار بکوشیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در زمینه اقتصادی و معیشتی گفت: مسؤولان مربوطه باید به خواسته‌های به حق مردم توجه کرده و در جهت پاسخگویی به این خواسته‌ها تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از مسؤولان انتظار ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت دارند و در این زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی مسؤولان برای انجام وظایف قانونی پذیرفته نیست و مدیران باید در برابر هر فعل یا ترک فعل خود پاسخگو باشند.

صادقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری متذکر شد: دستگاه‌های نظارتی در چهار چوب قانون، تلاش مضاعفی در جهت انجام وظایف محوله دارند و انشاء الله مردم شریف و بزرگوار نیز با حضور پرشور در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس می‌کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه قضایی خراسان رضوی به تشریح سیاست‌های جدید دستگاه قضایی در حوزه نظارت و بازرسی پرداخت.

همچنین لوح تقدیری به پاس سال‌ها خدمات و زحمات حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در جایگاه مدیر کل بازرسی استان خراسان رضوی تقدیم حضور ایشان شد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->